Torsdag

Sitter här och tänker tillbaka på tiden som jag bott här, 4 år nu i sommar.. 4 år!! Vad har jag åstadkommit under dom åren då?
Började tiden här med att träffa massa underbara vänner, vad hände sen? Bråk som förstörde vänskapen, saknar speciellt en person.. Vi hade jättekul tillsammans, saknar verkligen tiden tillsammans men vi kommer nog aldrig att bli vänner igen.. Jag vill ju, jag har skickat ett sms till henne för ett tag sen men utan resultat! Tyvärr, jag är så himla ledsen för allt, om hon bara visste.. <3

Saknar oxå killarna som jag umgicks med.. Men alla har vi gått skilda vägar.. Dom ses säkert ibland men inte jag och allt pga av att dom har flickvänner. Jag har inte fått träffat en ända, varför egentligen? Det är frågan.. Saknar festartiden iaf.. Hade så kul..

Saknar oxå min styvpappa Jocke.. Undrar hur han mår, ser han likadan ut?, tänker han på mig?.. Allt det där.. Har nog gått 5 år sen sist vi sågs.. Han har ju en #ny# familj nu.. Min pappa har jag knappt kontakt med, men det lilla jag vet så mår han iiiiiinte så bra ehe.. =/
Saknar att ha nån som jag kan ringa till.. En pappa!!               <3

Är så mkt som jag saknar här i livet.. Frågan kvarstår, -hur hade mitt liv sett ut om jag bodde kvar i Dalarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0