Söndag

Helgen har gått fort, som vanligt!!
Var ute med Maria igår, var ett tag sen vi var ute nu.. Var himla kul faktiskt, men fy vilka jobbigt killar det finns ute.. Ett nej är ett nej så försök likdom inte kladda.. Tur för mig att Mia var i närheten när den där äckliga killen tvingade sig på mig.. Blä!!

Nu så sitter jag och väntar på att Dennis ska komma, ska bli mysigt.. Var ett tag sen vi sågs nu!! Sist var för 2 veckor sen, då bjöd han ut mig på middag =) Me love grekisk mat..
Så vi får väl se vad denna kväll har att erbjuda.

Min kära lillasyster har fått en tarmsjukdom, nästan som min fast den är i större bredd i tarmen.. Stackars henne!! 
Älskar lilla josse <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0