Min första kärlek

Oj det var länge sen! Hehe..
Min första kärlek heter Björn och kommer från Hedemora precis som jag!! Vi var tillsammans 2 ggr med ca 4 månaders mellanrum..
Första gången vi var tillsammans var det ganska knökigt, mkt lögner (från min sida).. Jag visste varken ut eller in då, var ju en lögnare på den tiden.. Tills min bästa vän omvände mig!
Jag kommer inte ihåg så mkt från den första perioden vi var tillsammans, bara det att han dumpade mig!! Hjärtekrossad var ordet då!.. 4 månader gick utan att vi pratade med varandra, sen tog någon av oss kontakt med den andre.. Minns dock inte vem!!
Men den här tiden var den bästa, då var jag som en nyare, bättre människa!! Vi förlovade oss, men jag tror vi gick för fort fram där.. Fick panik, det var ju bara för bra tyckte jag.. Så jag gjorde slut.. Då var vi tillsammans i ca 1,5 år..
Det är nått jag ångrar, än idag faktiskt!!
För jag vet, hade vi varit tillsammans än så hade jag haft allt det där som jag saknar idag.. =/
Men men, det var då..

Kommentarer
Postat av: Zajfer

hej=)



jag från MP. (Zajfer)



svårt att få kontakt vi mp med bilder, så fann din blogg och skrev här. Lägg gärna till min msn så kan vi prata där=) : [email protected]



kramar/M

2011-08-02 @ 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0