Torsdag

Nu tar jag mig en pause från mitt packande!!
Ska nämligen åka till Sthlm imorgon för min sötaste Saga fyller år imorgon =)
Längtar..
Igår kom Älskade Nicole hem till mig, men det blev en kort visit men glad som tusan är jag för att hon kom =D
Vi åkte och tvättade min bil (behövde verkligen) sen drog vi till a6 för å fixa lite ärenden.. Sen hem och lagade lite god mat och myste i soffan med lite vin <3
Tack för att du kom..
Mitt ex har överaskat mig rejält kan jag säga.. Vill inte skriva vem eller hur men vi försöker iaf nu att bli enbart vänner.. har ju saknat honom jag oxå.. Så vi får se hur detta blir..
Eftersom jag inte riktigt vet vad som är intressant att läsa här så har jag "snott en lista" som jag ska försöka skriva efter.. Hehe!!
Tror dock inte att jag har några läsare heller eftersom jag inte offentligt gjorde denna blogg heller efter mitt långa avbrott.. Vi får se hur jag gör med den biten :P
Här kommer listan:

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 09 – Mina syskon
Dag 10 – I min handväska
Dag 11 – Den här veckan
Dag 12 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 13 – Mina drömmar
Dag 14 – Min första kyss
Dag 15 – Mitt favoritminne
Dag 16 – Min favoritfödelsedag
Dag 17 – Detta ångrar jag
Dag 18 – Den här månaden
Dag 19 – Det här får mig att må bättre
Dag 20 – Det här får mig att gråta
Dag 21 – En första
Dag 22 – Mina rädslor
Dag 23 – Min favoritplats
Dag 24 – Det här saknar jag
Dag 25 – Mina ambitioner

Jag har sållat ute några som jag inte tyckte var värt att skriva om..
Men sen får vi se hur bra jag sköter denna lista nu då hehe.. Börjar väl sen!! Orkar inte nu..
Dags att fortsätta packa..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0