Tisdag

Hopp nu blir det nytt ställe att jobba på.. Lärlingen och öxnehagaskolan!! Ska bli intressant.. Är förtillfället på Ekhagskolan och trivs sådär.. Lång historia, inget jag får prata om så säger inget mer än så!!
Jag och Maria dansar ju för fulla muggar.. Söndagar bugg och Måndagar Reggaton =)
Me like alot.. Buggen är liiite roligare bara för att det är lite lättare hehe.. Vi får se, vi kanske fortsätter med buggen eftersom reggaton är mer avancerat..
Idag lämnade jag iväg min käre bil på service, får hämta den imorgon för det passade inte med mina och deras tider så då får dom ha bilen över natten och ta den när dom har tid.. Skyssta killar som jobbar där iaf =) Ger mig skjuss när jag inte riktigt hhittar till bussen och säger att dom kan hämta mig i morgon om jag vill..Men det blir nog att gå för Maria är med och det finns bara en plats i bilen hehe.. Men lika glad är jag för det, aldrig fel med kärt sällskap av Maria =)
Och i helgen blir det nog byte till sommardäck med hjälp av söta Dennis =)

Och älskade älskade Holle har bjudit mig på kryssning så den 6 Maj bär det av till havs =D TACK <3

Puss å hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0