Allt och inget!!

Hmm vart ska man börja?
Det finns inget mer Jocke å A-K längre.. Inte ens som vänner och det gör mig så otroligt ledsen!!
Han är den enda killen på länge som behandlat mig bra, jag gillade att umgås med honom.. Och speciellt nu när jag lärt känna hans tjejkompis Maria.. Skulle vara hur kul som helst om vi 3 kunde umgås, men så lär det aldrig bli nu =(
Jag känner att det finns inte mkt mer som håller mig kvar här.. Några vänner och jobb!! jag vill hitta kärleken oxå, men den verkar inte finnas här om den ens finns för mig?..
Visst jag vet att jag är oattraktiv å så, men jag blir så avensjuk på ALLA mina vänner.. Dom hittar alltid nån, vissa flyttar ihop andra skaffar barn o.s.v. Jag står bara här å trampar.. Inombords så skriker jag, jag håller på att kvävas för det händer inget nytt i mitt liv.. Jag jobbar, tränar å festar.. Men inte fan har det hänt nått annat nytt för min del!!
Jag blir så trött bara!!

Annat som har hänt, bilen är borta och jag jobbar på det ställe som jag sommarjobbade i sommras.. På Österängenskolan!! Nära å bra.. Stackars Eva som jag då jobbade med har gått bort så jag jobbar för henne nu.. R.I.P Eva Berglund!
Finns säkert en hel del som hänt men jag har för mkt annat i huvudet.. Vad vill jag med mitt liv? Ska jag stanna k var här??

Over and out
                                              

Kommentarer
Postat av: Maria

Men gumman.. jag tror säkert att ni kommer kunna vara vänner om ett tag. Allt måste bara lägga sig lite. Sen tror jag som sagt att han är väldigt nervös inför operationen oxå. Jag tycker absolut att du ska stanna kvar här i Jönköping, det skulle vara tråkigt o förlora dig nu när vi precis fått så bra kontakt ju..!! Tänker på dig! Puss

2010-03-11 @ 01:43:17
URL: http://ia-87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0