?????

Såhär dåligt har jag nog aldrig mått, vilket skapar problem på jobbet oxå. Nu har dom sagt åt mig att inte fuska, jag gjorde ju det omedvetdet. Jag är så trött i kropp å själ känner jag. Helt matt!
Vill må bra, jag orkar inte mer..

För första gången i mitt liv så har jag fått en stalkers.. Peter heter han, vad jag vet iaf! Han messade mig av misstag, messet var menat till en annan "Anna". Men vi fortsatte att prata tills det kom fram att han redan hade sambo. Jag bad honom dra nån stanns för våra mess är inte okej när man är i ett förhållande.. En vecka har gått nu sen jag skrev till honom sist. Men han fortsätter messa mig, ett mess varje dag! ORKA!!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0